Pomoc dla niepełnosprawnych

Komunikaty

01.02.2018

Formularz kontaktowy dla cudzoziemców

1 lutego 2018 r. zmianie ulega sposób wysyłania poczty elektronicznej do urzędu. Od dzisiaj e-mailowe pytania dotyczące cudzoziemców będzie można kierować do Wydziału Spraw Cudzoziemców wyłącznie za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Pytania w sprawach klientów Wydziału Spraw Cudzoziemców będzie można przesyłać wyłącznie poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY, który zastąpi dotychczasowe adresy mailowe. Formularz zawiera pola wymagające uzupełnienia przez osobę wysyłającą zapytanie. Po prawidłowym wypełnieniu formularza klient otrzyma odpowiedź za pośrednictwem e-maila. Odpowiedzi na pytania przesyłane inną drogą niż przez powyższy formularz nie będą udzielane.

Bez zmian pozostaje możliwość:

  • umówienia się na złożenie wniosku pod dotychczas obowiązującymi adresami mailowymi;
  • kontaktu telefonicznego z urzędem. Cudzoziemcy mogą korzystać z Całodobowej Automatycznej Infolinii Telefonicznej oraz informacji telefonicznej udzielanej przez konsultantów.

 

 

Podziel / Share
Marcin Lasota, 01.02.2018, Ilość wejść: 1556, Rejestr zmian
Zgłoś błąd Zapytaj

Komentarz (0) Regulamin

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności

Aktualne projekty

do góry