Pomoc dla niepełnosprawnych
Uwaga! To jest archiwalna wersja serwisu.

Zapraszamy do nowego serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na portalu rządowym.

Komunikaty

29.09.2009

Analiza obsługi cudzoziemców w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim

- wykazała obszary pracy Wydziału Cudzoziemców, które wymagają udoskonalenia.

Uproszczenie i przyspieszenie procedur, obsługa klientów w języku obcym, rozpowszechnienie elektronicznego wypełniania wniosków – to tylko niektóre zmiany, które wprowadzi MUW w ramach poprawy jakości.

W trosce o profesjonalną i terminową obsługę klientów zagranicznych, MUW przeprowadził ankietę wśród interesantów z zagranicy oraz pracowników urzędu. Ankietowani oceniali pracę urzędu w kilku obszarach. Wśród nich znalazły się: dostępność i przystępność informacji o procedurach, formalności w urzędzie, praca i nastawienie urzędników, skuteczność rozwiązywania problemów. Respondenci wskazali na pewne mankamenty procedur, które utrudniają załatwianie spraw obydwu stronom, jak również na problem komunikacyjny spowodowany barierą językową.

Na podstawie zebranych opinii zostanie przygotowany program, który umożliwi poprawę warunków pracy urzędników, co z kolei zwiększy efektywność pracy wydziału i wpłynie korzystnie na budowanie relacji urzędnik – interesant.

Podziel / Share
29.09.2009, Ilość wejść: 1532, Rejestr zmian
Zgłoś błąd Zapytaj

Komentarz (0)

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności
do góry