Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Spraw Pracowniczych

BIP

Zadania Oddziału Spraw Pracowniczych:

1. sporządzanie list wynagrodzeń pracowników Urzędu i wykonywanie wszystkich czynności dotyczących płac i ubezpieczeń pracowniczych oraz innych wypłat wynikających ze stosunku pracy, w szczególności przez:
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym Rp-7,
  •  przygotowywanie wykazu pracowników uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego;
2. koordynowanie i monitorowanie systemu dokonywania ocen okresowych oraz pierwszej oceny członków korpusu służby cywilnej,w szczególności przez:
  • wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych w procesie przeprowadzania ocen okresowych,
  •  monitorowanie terminowości sporządzanych ocen i ich weryfikację,
  •  weryfikację wniosków składanych przez członków korpusu służby cywilnej
    do postępowania kwalifikacyjnego o mianowanie w służbie cywilnej;
 3. wykonywanie czynności z zakresu spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników Urzędu, kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich oraz kierownika Państwowej Straży Rybackiej, w szczególności przez:
  •  prowadzenie elektronicznej bazy danych pracowników,
  • wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom Urzędu i innych instytucji, na podstawie akt osobowych znajdujących się w archiwum zakładowym;
  •  koordynacja zadań dotyczących zawierania przez Urząd umów o świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania badań profilaktycznych przez pracowników
  • współpracę z Biurem Ochrony w zakresie obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu,
  • prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem dla pracowników Urzędu w związku z przepisami o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych
4. przygotowywanie wypłat dla pracowników Urzędu oraz osób niebędących pracownikami wynikających z umów cywilnoprawnych
5. prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością porządkową i dyscyplinarną pracowników Urzędu
6. obsługa komisji dyscyplinarnej Urzędu
7. opracowywanie regulaminu pracy
8. obsługa komisji do spraw przeciwdziałania dyskryminacji lub mobbingowi w Urzędzie
9. prowadzenie spraw związanych z reklamacją od pełnienia służby wojskowej w czasie wojny, w zakresie dotyczącym pracowników Urzędu
10. prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

 

Podziel / Share
Magdalena Kubis, 21.02.2018, Ilość wejść: 16248, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry