Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Zarządzania Organizacją

BIP

 

Zadania Oddziału Zarządzania Organizacją:

  1. przygotowywanie dokumentacji oraz propozycji rozstrzygnięć sporów kompetencyjnych pomiędzy wydziałami i biurami;
  2. przygotowywanie projektów upoważnień udzielanych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego, w tym upoważnień Wojewody do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, z włączeniem upoważnień do kontroli udzielanych pracownikom Urzędu;
  3. prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i opiniowaniem regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu;

  4. bieżąca obsługa intranetu;
  5. redagowanie Biuletynu Dyrektora Generalnego;
  6. przygotowywanie analiz o charakterze zarządczym z zakresu właściwości Dyrektora Generalnego;
  7. współpraca z Biurem Obsługi Urzędu oraz Biurem Rozwoju i Inwestycji w zakresie planowania i wykonania budżetu Urzędu;

  8. organizowanie i udzielanie wsparcia komórkom organizacyjnym Urzędu w zakresie wskazanym przez Dyrektora Generalnego;

  9. zapewnienie właściwej organizacji kontroli zewnętrznych w Urzędzie oraz koordynacja zgłaszania zastrzeżeń do wyników tych kontroli oraz sporządzanie informacji o sposobie wykorzystania uwag i zaleceń;

  10. przygotowywanie projektów pełnomocnictw udzielanych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego;
  11. koordynowanie dostępu do informacji publicznej w szczególności poprzez
    w szczególności przez:

    a) koordynację realizacji zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
    b) prowadzenie spraw dotyczących dostępu do informacji publicznej z zakresu właściwości biura,
    c) przygotowywanie wniosków o nadanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych
    dla pracowników biura;

  12. koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem i dostępem do Biuletynu Informacji Publicznej w szczególności  przez aktualizowanie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu w zakresie właściwości biura;

  13. zapewnienie obsługi w zakresie organizacji pracy Dyrektora Generalnego, w szczególności przez:
    a) obsługę sekretariatu Dyrektora Generalnego,
    b) organizację spotkań i narad z udziałem Dyrektora Generalnego,
    c) obsługę we współpracy z Biurem Obsługi Urzędu wyjazdów krajowych i zagranicznych
    Dyrektora Generalnego,
    d) opracowywanie na potrzeby Dyrektora Generalnego projektów pism i zestawień

Oddział Zarządzania Organizacją BKOP-V zajmuje się koordynacją udostępniania informacji publicznej oraz informacji sektora publicznego w urzędzie. Tryb i zasady udostępniania informacji oraz proponowany wzór wniosku znajduje się w zakładce "Jak uzyskać informację publiczną".
Podziel / Share
Opublikowane przez Magdalena Kubis, 21.02.2018, Ilość wejść: 2073, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry