Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Organizacji i Realizacji Inwestycji

BIP

Oddział Organizacji i Realizacji Inwestycji

 Zadania Oddziału Organizacji i Realizacji Inwestycji:

  1. koordynowanie spraw związanych z remontami oraz konserwacjami budynków Urzędu;
  2. współpracę z Biurem Rozwoju i Inwestycji w sprawie realizacji inwestycji;
  3. dokonywanie zakupów części zamiennych na rzecz Oddziału Administrowania Systemami i Sprzętem Informatycznym;
  4. koordynowanie, planowanie, rozliczanie i monitorowanie prawidłowego wykonania planu wydatków budżetowych biura;
  5. współudział w opracowywaniu planu finansowego budżetu dysponenta III stopnia;
  6. sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych dysponenta III stopnia na potrzeby kierownictwa w części dotyczącej biura;
  7. przygotowywanie informacji i wyjaśnień dla jednostek prowadzących kontrole wykonania budżetu;
  8. współpracę z Biurem Kadr i Obsługi Prawnej w zakresie spraw kadrowych i dyscypliny pracy;
  9. koordynowanie planu działania biura, w tym realizację celów kontroli zarządczej poprzez identyfikację i analizę ryzyka;
  10. redagowanie strony internetowej, intranetowej i Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie właściwości biura;
  11. obsługę wewnętrznego systemu zgłoszeń OTRS – systemu informatycznego służącego do rejestracji i obsługi zgłoszeń zleceń, usterek, awarii, zapotrzebowań kierowanych przez pracowników Urzędu;
  12. prowadzenie spraw dotyczących dostawy prasy codziennej, czasopism i publikacji na potrzeby Urzędu;
  13. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem ogłoszeń prasowych na potrzeby Urzędu;
  14. realizowanie zleceń dotyczących tłumaczeń pisemnych dokumentów urzędowych i innych tekstów zgłaszanych przez komórki organizacyjne Urzędu;
  15. realizację zleceń poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B”;
  16. zapewnienie obsługi sekretariatu oraz prawidłowego obiegu korespondencji biura;
  17. prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej związanych z działalnością biura oraz nadzór nad ich terminowym załatwianiem;
  18. zgłaszanie wniosków o wydanie upoważnień, w tym pełnomocnictw do przetwarzania danych osobowych dla pracowników biura;
  19. koordynowanie spraw dotyczących katalogu usług wewnętrznych biura, w tym monitorowanie terminowości ich realizacji;
  20. koordynowanie zadań z zakresu systemu zarządzania, w tym opracowywanie procedur, zarządzeń, map procesów usług wewnętrznych realizowanych przez biuro.

Podziel / Share
Joanna Brzezińska, 23.05.2018, Ilość wejść: 1799, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry