Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Skarg, Wniosków i Petycji

BIP

Zadania Oddziału:

  1. Przyjmowanie klientów w sprawach z zakresu skarg i wniosków oraz petycji, a także innych sygnałów obywateli;
  2. Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz petycji, a także innych sygnałów obywateli wpływających do wydziału;
  3. Koordynacja oraz nadzór nad przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków oraz petycji wpływających do Urzędu;
  4. Przygotowywanie i obsługa spotkań Wojewody z obywatelami oraz nadzór nad realizacją wynikających z nich rekomendacji;
  5. Sporządzanie dla oddziałów informacji do analiz przedkontrolnych dotyczących wniesionych do Urzędu skarg, w zakresie kontrolowanego zadania;
  6. Sporządzanie dla ministra właściwego do spraw administracji rocznych sprawozdań z zakresu skarg i wniosków rozpatrywanych w Urzędzie;
  7. Sporządzanie okresowych ocen przyjmowania i załatwiania skarg, wniosków przez organy jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowe jednostki organizacyjne;
  8. Nadzór nad przyjmowaniem i załatwianiem skarg, wniosków oraz petycji przez zespolone służby, inspekcje i straże wojewódzkie oraz Państwową Straż Rybacką, a także przez organy jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowe jednostki organizacyjne;
  9. Sporządzanie corocznych informacji zbiorczych o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim i ich publikacja na stronie internetowej Urzędu;
  10. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu oraz rejestru innych wystąpień obywateli;
  11. Zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu skanu wpływających petycji oraz pozostałych ustawowo wymaganych danych i aktualizacja informacji o przebiegu postępowania w sprawie petycji.

Podziel / Share
JSK Internet, 30.03.2009, Ilość wejść: 14816, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry