Pomoc dla niepełnosprawnych

Oddział Zezwoleń na Pracę

Zadania Oddziału

  1. realizacja w zakresie spraw w toku wszczętych poza trybem obsługi koordynowanej przez:
    a) przyjmowanie i rejestrację wniosków o wydanie i przedłużenie zezwolenia na pracę,
    b) prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie rozstrzygnięć w zakresie wydawania i przedłużenia zezwoleń na pracę oraz w zakresie zmiany, sprostowania i uchylenia wydanych zezwoleń,
    c) przygotowywanie zawiadomień do Straży Granicznej o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w postaci sfałszowania dokumentów,
    d) współpracę z właściwymi starostami w sprawach dotyczących sytuacji na lokalnym rynku pracy, w tym kontakt z właściwym powiatowym urzędem pracy w zakresie wydanej przez ten urząd informacji starosty oraz przyjętej oferty pracy oraz ustalanie stawek wynagrodzeń dla poszczególnych zawodów obowiązujących na lokalnym rynku pracy,
    e) obsługę pracodawców w zakresie przyjmowania dokumentacji w toku postępowań administracyjnych prowadzonych w Wydziale;
  2. współpraca w zakresie spraw w toku wszczętych poza trybem obsługi koordynowanej z organami prowadzącymi kontrole w zakresie legalności zatrudniania cudzoziemców w Polsce.
Podziel / Share
03.04.2019, Ilość wejść: 146, Rejestr zmian

Aktualne projekty

do góry